Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 1 juni 2009

Men det är ju vampyrism del 2

I lördags var jag och S och lyssnade på en ganska lokal gospelkör, syftet var först och främst att få en hum om det var ngt för oss. Det finns både för och nackdelar med kören, men en av de största fördelarna måste vara organisten som leder kören och som berättade en av de mest unika versionerna av skapelsehistorian som jag har hört; den involverade vampyrism, kanibalism och dinosaurier!

För att citera: "Jesus: Då sa jag drick det här, det är mitt blod" och "Gud: men det är ju vampyrism och det sysslar vi inte med!"

Försök lista ut vad kanibalismen handlade om...

Mors Dag firades med gott att äta med B & J och bio med systeryster, Änglar & Demoner gick vi och såg. Det var så kallt i salongen att jag frös, trots extra tröja!
B vägrar fortfarande att somna lätt och smidigt och idag var jag ensam = trött och stressad. Det resulterade i lite mer stress för att hinna följa med föräldrarna till Askersund för att ha lite sällskap under eftermiddagen när J jobbade. Härligt och inte sov hon mer för det...men hon sov nästan hela vägen från Askersund till Örebro!

Jag är ingen sommarmänniska, värmen gör mig sur och trött! Redan längtar jag till hösten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt med sällskap i Askersund.
Kram mormor