Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

torsdag 2 juli 2009

Yrsligt

Igår började jag få lite yrsel, det gick sen över för att komma tillbaka med råge idag! Vårdcentralen hade inga lediga läkartider så jag fick åka till akuten. På akm misstänkte de virus på balansnerven (efter ekg, blodtryck, saturation och pulsmätning) och skickade mig till Öron-näsa-halsmottagningen, där fick jag träffa en trevlig doktor som efter ett antal vridningar av nacken, stirrande åt olika håll och liknande kunde konstatera att så var fallet. En sväng upp till systerysters våning blev det också för hörselkontroll vilken visade sig vara utan anmärkning.

Jag har fått en övning att göra idag och imorgon, sedan blir det återbesök imorgon eftermiddag. Jag hoppas på snabb bättring för det är apjobbigt att vara yr...och jag oroar mig lätt för allt och spänner hela kroppen och känner mig allmänt sned och vissen *suck*

Mamma var jättesnäll och följde med mig på sjukhuset och J kom hem från jobbet för att ta hand om B. Imorgon är han ledig eftersom jag inte kan ta hand om B själv, jag får tex inte lyfta tungt och måste tänka mig för när jag rör på mig.

Inga kommentarer: