Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

tisdag 25 maj 2010

Till höger och vänster är

bekanta och vänner gravida eller har precis fått tillökning i familjen. Jag önskar att det kändes lika självklart för oss (mig) att få fler barn än Isabelle, men det gör det inte. Inte nu. I juli är det ett år sedan min depression blev uppenbar, min förlossningsdepression, 8 månader efter att Isabelle föddes...Det är vad vi kom fram till, min kurator och jag, att det är - förlossningsdepression och ja, den går att få "så sent".

Året har inte varit roligt, det har varit tufft och jag önskar att jag kunde säg att jag mår bra hela tiden. Det är mindre svart nu, men det finns fortfarande dagar då det är svårt att kliva ur sängen. Om Isabelle blir storasyster får tiden utvisa och jag lovar att vi kommer berätta när och om den dagen kommer.

Inga kommentarer: