Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 23 augusti 2010

Förskoleuppdatering

Inskolningen blev av naturliga skäl skjuten på en aning (läs inlägg lite längre ned) och idag var det dags på nytt.
Jag lämnade Isabelle ca 1h och det gick jättebra! Fick en stor kram och så vinkade hon när jag gick. När jag väl kom tillbaka la hon knappt märke till mig, utan fröken talade om att jag kommit. Isabelle kom fram och kramade mig och var sedan i full gång att leka igen :)

Imorrn tror jag att jag ska lämna henne en längre stund och att hon ska äta där, ska bli spännande att se hur det går. Idag gick hon in med de andra barnen när det var dags för lunch..jag hann inte med i svängarna - vi skulle gå hem. Snacka om ilsken tös när hon insåg vad som var på gång.

Dagens ilska bottnade dock inte bara i irritation och besvikelse att behöva gå ifrån det roliga, har man bara sovit några timmar mellan 19-7:30 blir man lätt ilsk. Isabelle såg inget behov av att sova mer än lite sporadiskt under natten, så alla tre har vi varit lite under mattan idag! Förmodligen är det sömnbristen som fått min förkylning att slå bakut och bli sämre igen =/

Inatt hoppas vi på mer sömn och jag ska hoppa ner i sängen och lägga mig strax...så fort mina grödor är klara att skördas (alla som är på Facebook vet vad jag menar! =)

Inga kommentarer: