Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 11 september 2010

Bröllop

Bellan är hos farmor & farfar, jag är sjuk och J är på bröllop. Jag skjutsade honom till mottagningen efter bröllopet och på väg hem tänkte jag på vårt bröllop. Jag lär nog aldrig glömma det (om jag inte blir dement vill säga), men vissa saker kommer jag ihåg lite bättre..
  • Jag glömde vigselringen hemma när vi skulle fotograferas, således har jag ingen på mig på de officiella fotona.
  • Mina klackar fastnade i gräsmattan i stadsparken när vi tog kort. Det hade regnat en hel del dagarna innan och jag hade spetsiga klackar. Tur att J fick tag i mig innan jag han stupa raklång framåt!
  • Brudbuketten glömdes hemma! Ingen hysterisk panik, det var ingen bukett i x-antal tusenlappars klass, men ändå! Svärmor ringde blomsteraffären på orten och bad dem göra en liknande och trots att mina blommor var limegröna lyckades de jättebra. På de officiella fotona har jag den "riktiga", 10st limegröna nejlikor ihopbundna med ett silverfärgat band.
  • Min pappa hade KOSTYM och SLIPS! Det var stort :)
  • Getingar tycktes vara djuret för dagen. Bålgetingar vid fotograferingen och vanliga när vi skulle gå in i kyrkan.
  • Brudklänningen var axelbandslös och satt jättehårt, jag märkte inte hur hårt den suttit förens jag tog av mig den på rummet på Svartå Herrgård och jag helt plötsligt kunde ta djupa andetag!

Inga kommentarer: