Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

onsdag 13 juli 2011

Full rulle och ändå inte

Vi har semester..några dagar till. Veckan ut om jag ska vara lite mer precis. Jag trodde det skulle bli aningens besvärligt att vara hemma alla tre i fyra veckor, men det var mest första veckan det var lite jobbigt. Nu är vi vana allihopa och det är så härligt! Vi tar dagen som den kommer, har gjort några små utflykter och J & Belli har varit på lekplatsturné några gånger. J är klart bäst på det här med lekplatser och att leka...jag tröttnar så fort! Jag har hellre B med mig när jag lagar mat, bakar eller något liknande.

Under semestern har vi lyckats avverka dinosaurier i Norrköping, Parken Zoo i Eskilstuna och några små utflykter. Det är så vi gillar det, inte så stora krav.

Idag gjorde mormor, Ninni och jag Vingåker. Jag fyndade tre P.o.P-plagg till Bellan, men inget åt mig själv. Det fanns helt enkelt inget jag gillade. Tänkte lägga upp lite bilder på vad som shoppades lite senare idag eller imorrn. Jag fick hem mitt paket från Villervalla också, de har sommarrea och jag passade på att fixa lite inför hösten. Härligt härligt!


Inga kommentarer: