Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

söndag 14 augusti 2011

Jag måste kissa! Del 2

Efter att ha avklarat både Marieberg och Biltema fick Isabelle nog och satte sig på gräset en lång bit ifrån mig och moster Ninni. Inte sjutton tänkte hon hjälpa till med bytet av torkar blad.

Helt plötsligt hör vi "mamma! jag måste kissa!".
Jag tar med mig B till en passande buske och förklarar vad vi ska göra. B tittar lite skeptiskt på mig och tycker att vi ska kissa inne på toaletten. Jag förklarar igen och så kissar hon äntligen. Glad i hågen berättar hon vad vi gjort för Ninni: "vi kissa i buskarna!". Någon minut senare hör vi "måste kissa igen" och där springer B med byxorna & trosorna neddragna till knäna med sikte på en buske...

Det kom inget mer kiss berättade Ninni som fick äran att springa efter, B hade bara viftat lite på rumpan vid en buske och sen var det klart =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är ju stora tjejen nu! Jätteduktig! Kram från mormor