Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 9 december 2011

Det går fort när man har roligt!

Hösten har gått i rasande fart! Vi har hunnit med massor och lite till. Isabelle har kommit ur den värsta trotsperioden och är i världens mysigaste period just nu. Hon älskar att pussas, kramas och kan ligga i soffan ett bra tag och bara mysa.

Belli sjunger och dansar, påhittade sånger och matchande danser - gosungen!

Själv har jag hunnit säga upp mig och om exakt en månad har jag varit min första dag på det nya arbetet. Det var inte ett svårt beslut att fatta, att byta arbete, det var snarare ett mycket roligt och energigivande beslut! Som jag har längtat efter något nytt! En av syrrorna där känner jag sen tidigare, en annan har redan letat upp mig på facebook och hälsat mig välkommen - här kan vi prata om att verkligen känna sig välkommen! :)

Jag hoppas hinna med att uppdatera lite mer och oftare i fortsättningen, men det är lite knivigt att balansera jobbet, inskolning av min efterträdare, privatlivet och enorm hösttrötthet.

1 kommentar:

Maggan sa...

Roligt att hitta ett inlägg igen på din blogg. Isabelle är verkligen jättemysig nu,

Kram från farmor