Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 26 oktober 2009

Kärt barn har många namn..

..och nu pratar jag inte om Bellan, utan om mig själv!

Anna-Sofia (ha!) kallar mig vagnsfetischist, J säger att jag är vagnsberoende, själv anser jag att jag är varken eller...jag är bara svår att göra nöjd!

Vagnen från Kronan som vi hade först var jättebra som liggvagn, sittdelen för klumpig och ful!

Vår Brio Sing har varit jättebra med svängbara framhul och stor shoppingkorg, men nu börjar den bli lite kort i benen för Bellan och jag tycker att det känns som om hon ska åka ur om man vinklar ned benstödet för mycket.

Så idag införskaffade jag en begagnad Emmaljunga Scooter. Det är en sulky eller renodlad sittvagn. B har provsuttit och sitter jättebra i den och det lilla jag har kört känns den väldigt smidig trots fyra fasta hjul.

Inga kommentarer: