Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

tisdag 11 augusti 2009

Nervöst

Om mindre än en timme ska jag träffa min kurator för första gången, det känns lite läskigt. Samtidigt tror jag att jag har lite pms-känningar och försöker lista ut när jag hade månadens roliga vecka förra gången...det måste ha varit runt mitten för jag minns att jag hade den när jag gick in i väggen och då hade den hållit igång ovanligt länge.

Mycket intressant inlägg..men det är skönt att skriva av sig lite! Badbilder på BellanBus kommer inom den närmaste framtiden!

--Uppdatering--

Det gick jättebra hos kuratorn. Jätteskönt att prata (och gråta) av sig och bli bekräftad och få råd och tips. Hon och en av BVC-sköterskorna hjälpte mig att få en läkartid imorgon för förlängning av sjukskrivningen månaden ut och för att prata om min medicin. Kuratorn ska jag träffa igen nästa torsdag och det känns toppen! Hon var noga med att påpeka att jag måste låta det här ta tid, det var en kraftig reaktion på stress jag haft och det tar tid att må bra. Jag mår ju bättre, men inte bra. Jag måste lära mig att ta det lugnt även de dagar jag mår bra och inte göra saker hela tiden för jag orkar.

Tänk att förlossningsdepressioner kan komma så här långt efter förlossningen!

Nu är jag trött, men ganska glad. Ska ta ett bad så fort Tori & Dean: Inn Love är slut vid 18-tiden och sen blir det kvällsmat.

Inga kommentarer: