Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

tisdag 4 augusti 2009

Pang!

Rätt in i väggen gick jag för ungefär två veckor sedan, det är därför det är så tyst på bloggfronten.
Virus på balansnerven, dåligt med sömn och en energisk dotter som utvecklats i rasande fart med 4 tänder och som lärt sig krypa snabbt gjorde sitt. Nu är det mycket bättre, tack vare sjukskrivning, mer sömn och medicin. Dock blir jag fort trött och har svårt att koncentrera mig för länge på något. Vi har fantastiska familjer som ställt upp och ställer upp så mycket för oss! Tack!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen och hoppas på en lugn natt. Lilla hjärtat håller på att få sin femte tand och är inte allt för glad när hon vaknar eller ska sova.

2 kommentarer:

Sofia* sa...

Det kan jag absolut göra! Dock är inte allt provsmakat av lilleman så jag vet inte vad det fått för betyg än ;-) Men jag kanske kan skicka det via mejl, när jag får tid över?

Ina sa...

Det vore jättesnällt!