Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 6 februari 2009

Bara vi tjejer..

..är hemma ikväll. J har grabbkväll på annat håll och det är han väl värd!

Isabelle är lite gnällig och vill allra helst vara nära, nära hela tiden. Det är så när man är liten och utvecklas fort, då vill man vara nära det enda stabila man har i tillvaron...sina föräldrar. Efter några misslyckade försök att få henne att sova i babysittern krängde jag på mig bärselen och så diskade vi. Bellan sov som en stock hela tiden och jag lyckades till och med gå på toa med henne fastspänd på magen! Nästan som att vara gravid igen =D

Just nu ligger hon bredvid mig i soffan, hur länge det går bra återstår att se. Vi väntar på att På Spåret ska börja och jag ska väl försöka hitta något att äta. Det är lättare sagt än gjort, tycker jag!

Inga kommentarer: