Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

söndag 15 februari 2009

En sån där dag

Isabelle har en sån där dag idag. En sån dag när hon gnäller mycket, vill amma konstant - eller jag tror snarare att hon vill snutta. Hon blir arg när hon inser att det kommer mjölk, hon sväljer luft och blir ledsen för att det gör ont och hon snuttar sig ohungrig, men det är ingen mättnad som står sig länge utan hon vill amma flera gånger. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag ammat idag.

Vi har en nappsort till att testa, förhoppningsvis kan vi införskaffa den imorrn. Jag vågar däremot inte hoppas på att hon tar den. Snart ska vi dock börja med smakisar, har vi tur går det bra och hon kanske kan börja lite smått med gröt om en månad eller så.

Det är tur att J har bättre tålamod med den lilla damen just nu. Bellans gnäll ringer i mina öron och jag har lite svårt att koncentrera mig, så jag har fått permission. Jag hamnade vid datorn och inser att jag borde tagit en promenad idag när solen sken, nu är det för mörkt.

Nu ska jag vidare i cyberspace. Bilder på Isabelle kommer framöver så håll utkik.

Inga kommentarer: