Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 21 februari 2009

Lördag

Rumpan är bra nu och Isabelle på bättre humör. Hon har sovit lite dåligt de senaste nätterna och jag funderar på om det är min kaffe med mjölk konsumtion som gör att hon får magknip och sover dåligt. Jag ska testa det hela idag, endast en liten kopp kaffe på hela dagen!

Nu gymmar den lilla damen och spanar på skidskytte. Det ska börjas i tid!

Lika jobbigt som det är att hon kan amma hela dagarna i ända (när det är sånna dagar) och sova dåligt (när det är sånna nätter), lika underbar är hon när hon lugnt gymmar eller låter sig underhållas av oss. Hon har börjat prata som en galning när J byter på henne. Imorse låg jag och tjyvlyssnade när de höll på och hon kan ta ton vår älskling! Högt och ljudligt, men inte det minsta argt! Härligt!

J ska umgås med en kompis idag och jag och Isabelle ska antingen gå över till moster eller så tjatar vi över moster hit :)

Inga kommentarer: