Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 9 februari 2009

Lyxigt värre

Vilket underbart väder det är idag! Någon minusgrad, snö och strålande solsken. Vi tog en promenad med vagnen förut, det blev en kort en för Isabelle var inte alls på ligga i vagnen-humör. Vi funderar på att testa sittdelen till vagnen redan nu. Vagnen har fullt liggläge så det är inte tal om att hon ska sitta upp hela tiden, bara att hon ska få lite variation.

Just nu njuter jag av lite lyxig egen tid. Isabelle och John ligger och sover på övervåningen och jag har placerat mig framför datorn för att kolla igenom bloggar, nyhetssidor och mail. Dessutom målar jag alla naglar jag har. Det dök nämligen upp två stycken nagellack jag beställt idag! Tånaglarna har blivit mörkbruna och de andra är nougatfärgade - mycket snyggt! Imorrn ska jag dessutom klippa mig..kan det bli bättre? :)

Snart är det dags för tvättstugan. Ja, jag är väl medveten om att vi har tvättmaskin, men det är inte roligt att ha stora sängkläder hängandes i lägenheten så dessa tvättar jag i tvättstugan! Idag ska även mitt täcke få följa med.

Inga kommentarer: