Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

söndag 6 september 2009

Här med..

..utnämner jag denna sommar till den värsta hittills! Det är aningens trist eftersom det är Isabelles första, men jag tycker det är skittråkigt att jag inom loppet av 2 månader lyckats tränga in virus på balansnerven, gå in i väggen och nu skitont i ett öra pga hörselgångseksem och vätska mot trumhinnan.

Isabelle är dock ett litet solsken i mörkret. Idag ska hon mamma för första gången och det värmde enormt i mitt hjärta!

Dessutom har vi så underbara familjer som tar hand om Bellan och skämmer bort oss! Igår var det jättegod plommonkaka hos Bs farmor och farfar (recept finns här) när vi hämtade henne efter översovningen. Idag fick jag ansiktskräm (plus bodylotion som följde med på köpet) och duschkräm av mamma när vi var till Apoteket efter besöket på jourmottagningen med mitt öra.

Nu har jag fått sova i några timmar, J har bunkrat upp med glass, kräm & yogurt så jag ska slippa tugga eftersom det gör ont och jag går på en kombination av Alvedon & Ipren på jourmottagningens inrådan.

Inga kommentarer: