Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 18 september 2009

Tur och retur


Isabelle har tagit sin första tur på cykel idag! Vi cyklade mellan mitt jobb och hemma. Bellan verkar absolut gilla att sitta i cykelsitsen och tjoade glatt. Härligt! Jag blev dock jättetrött av cyklingen...lägg ihop att inte ha motionerat alls på ett bra tag, dåligt pumpade däck, 10kg bebis på cykeln och motvind så förstår ni varför jag föll som en fura efter lunch och sov i några timmar!

Här kommer en bild på lillhjärtat i cykelhjälm och allt:




På jobbet hälsade vi på alla vi kunde hitta och hämtade mitt 75%-schema. Det ser riktigt bra ut; jag är ledig fem dagar i sträck en gång och fyra dagar i sträck flera gånger!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Sofia* sa...

Ok, får kika där! :-) Ja det är ju oftast de "riktiga" sakerna (nycklar, fjärrkontroller osv) som är roligast, men tyvärr inte så barnsäkra!