Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

tisdag 16 februari 2010

Aningens utmattad..

..är jag nu.

Det tar verkligen på krafterna att vara förkyld, ha början till mensvärk, ta hand om förkyld liten och VÄLDIGT envis dotter. Lägg till en make med magsjuka och diabetes. Dagen har gått åt att roa Bellan och ha koll på maken; hur ligger blodsockret, har han fått behålla ngt, vad kan tänkas stanna kvar i magen och ge blodsockret en skjuts uppåt? So far so good! Blodsockret har hållit sig över för lågt och maken har fått i sig lite saft, te med honung och A-fil. Nu behöver jag semester - tänk vad skönt om jag kan jobba imorrn! Största problemet just nu är hur jag ska få Bellan till dagis vid nio när jag börjar jobba åtta...och kommer hon vara tillräckligt frisk att gå iväg?

En solsemester skulle inte sitta helt fel när allt är över!

Inga kommentarer: