Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 19 februari 2010

Time flies!

Tänk att vårt ♥ har varit så liten! Det är svårt att komma ihåg! Allting går så fort och hon lär sig fler och fler saker.
De senaste sakerna hon lärt sig:

* Dra upp tröjan och visa magen när man frågar var den är.
* Säger "Pingiiiin" eller "pingini" åt pingviner.
* Säger mycket bestämt "MIN" åt saker hon tycker är hennes
* Kallar sin moster L för "Ninni".
* Har börjat plocka upp leksaker efter sig och lägga ner dem i leksakslådan (!) Jag är helt övertygad om att det är dagis förtjänst! :)
* Gosa väldigt mycket, kryper upp i knät framåt kvällen och ska mysa.

Vi håller på att kurera oss från alla sjukdomar. Idag är det jag som mår sämst och jag har jättesvårt att få i mig ngt att äta. Men det släpper väl det också för jag är vansinnigt sugen på Chicken McNuggets! =D
Posted by Picasa

Inga kommentarer: