Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

torsdag 18 februari 2010

Det går framåt

Isabelle var tillräckligt frisk idag för att gå på dagis. Enligt J, som lämnade henne, rusade hon rakt in till barnen när de kom dit. Hon är lite hostig, snoren rinner och hes är hon precis som sin mor. Det är en ihärdig förkylning det här!

Maken och jag (och B också förståss) är är bättre från magsjukan, men lätt slitna. J har ätit "vanlig" mat i två dagar, men jag vågar mig inte på det än. Idag har jag intagit knäckebröd, fil, te & en cola. En banan har slunkit ned också.

J är tröttare än vad jag är, jag gissar att det har med hans diabetes att göra - det tar mer på kroppen att vara förkyld och ha maginfluensa när man har en kronisk sjukdom. Igår kväll somnade han vid sju...än så länge är han vaken idag, men jag tror inte det blir en sen kväll.

Nej, nu är det dags att jag koncenterar mig på skidskyttet!

Inga kommentarer: