Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 25 maj 2009

Det här med amningshjärna..

..är värre än vad jag trott! Trots att jag på det stora hela endast ammar lite nattetid glömmer jag saker som aldrig förr. Jag tyckte min föräldrapenning blev ovanligt låg den här månaden och gick in på FKs hemsida för att kolla...det kan ju bero på att jag glömt begära föräldrapenning för maj! *suck* Nu fyllde jag i för hela månaden så får vi se hur det slutar...det är tur att J jobbar! =D

Efter jag varit på jobbet imorrn och tagit reda på ordentligt alla turer jag ska jobba i sommar ska jag begära för juni-augusti så fort jag kommer hem (om Isabelle tillåter) så jag har det gjort!

3 kommentarer:

tez sa...

vill ju läsa inlägg om dopet ju, å bilder med! :)

Ina sa...

det kommer! jag ska bara få lite inspiration :D
Det finns lite att läsa o titta på på Bellans farmors blogg:

http://margaretaswenson.blogspot.com/2009/05/ma-din-vag-ga-dig-till-motes-isabelle.html

tez sa...

vikken hightech farmor bellan har! imponerande. :)