Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

onsdag 27 maj 2009

Fp, party och doplöfte

Det löste sig med föräldrapenningen, jag fick för maj idag!

Igår var jag och en annan mamma från vår föräldragrupp på Me&I-party, hade jag inte varit snål (ekonomisk?) hade det helt klart kunnat bli mer saker än den enda klänningen jag beställde! Mycket fin i starka färger och fina mönster, men jag har svårt att ge 170:- för en t-shirt till B som växer ganska fort fortfarande. Det blev en rosa klänning med gröna grodor, tyvärr i storlek 86/92 eftersom det visade sig när jag fick orderbekräftelsen att 74/80 var slut. Men då har hon ytterligare ett plagg att växa i.

Jag ska, jag lovar, skriva om dopet så fort jag får till hur jag minskar bilderna ordentligt =D

1 kommentar:

Maggan sa...

Hej !na!
Öppna bilden i Paint som ligger i Tillbehör. Välj rullgardinslisten Ändra bild och ta ner bilden till 30% i båda ledder. Spara som något i JPG-format.
M