Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 10 januari 2009

Allt på en gång!

Inte nog med att amningshormonerna flödar fritt i kroppen, min mens har beslutat sig för att komma tillbaka! Känslorna flödar, Bellan skriker och ute blåser det och är grått - härlig kombination. Som tur är har jag kakor på bakning och gott kaffe i kylen!

Vi har dessutom tagit beslutet att Bellan ska delammas. Få ersättning på kvällar och när jag behöver vara borta längre än hon har tålamod att vänta. På måndag ringer vi BVC för att få råd om vad för ersättning och hur mycket. Det känns skönt att vi bestämt det, amningen gör mig stressad, vilket i sin tur gör att jag mår dåligt. Bellan behöver en pigg och glad mamma! :)

2 kommentarer:

Maggan sa...

Det tror jag var ett riktigt bra beslut. För både dig och Bellan. Kan tänka mig att hon behöver lite mer nu och du behöver få känna dig lite friare.
Lycka till! Farmor Maggan

Unknown sa...

Du har helt rätt! Ingenting fungerar om man inte känner sig nöjd och glad själv. Att vara stressad och försöka amma är jättejobbigt! Hoppas att allt kommer att bli bättre och bättre nu. kram AK