Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

torsdag 15 januari 2009

Trött

Jag är trött överallt! I kroppen och i knoppen. Antingen har jag vaxproppar eller en förkylning som slagit sig på öronen - det känns som om jag sitter i en burk! Allting låter dämpat, till och med Bellans skrik och det känns oerhört konstigt!



Idag har dessutom varit en gnälldag för B. Hon har ätit, slumrat och skrikit om vart annat. Ansträngade för alla parter.



Jag var en sväng till bästa barnmorskan Lotta idag, en sista gång. Vi pratade lite om hur föräldragruppens senaste träff varit och hon bekräftade mina känslor kring att snabba förlossningar är jobbiga de också. Kanske jobbigare än långa eftersom man inte hinner vänja sig vid värkarna, de bara kommer pang på.

Just nu sover B i bärselen på Js bröst. De ser så söta ut tillsammans. Förhoppningsvis går det att lägga henne i babysittern så vi får se ett avsnitt av NCIS innan det är dags för sängen för oss alla.

Inga kommentarer: