Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 12 januari 2009

Overkligt och bättre


Ibland känns det totalt overkligt att jag är mamma! Att den där fina lilla tjejen som sitter i babysittern och ler glatt är min. Nyp mig någon får jag lust att säga :)
När hon ligger vagnen och sover och J & jag passar på att göra något tillsammans känns det nästan som innan vi fick Bellan, även om det känns som om vi alltid haft henne!
Idag köpte vi ersättning och en ny nappflaska. Detta invigdes ikväll och fungerade riktigt bra! Dock hade Bellan nyss ammat, så vi testade bara lite försiktigt och hon verkade tycka att ersättningen smakade okej och nappflaskan tuttade hon på som om hon ammade. Härligt!
Jag mår så mycket bättre nu när jag vet att det fungerar, vi kan ge henne ersättning när jag inte "orkar" eller inte är hemma. Det känns som en sten har lyfts från mitt hjärta!

På tisdag är det dags att träffa de andra ur föräldragruppen och deras bebisar, jag är så nyfiken på alla de små liven och på att få höra om andras förlossningar och dela vår berättelse! Imorrn hoppas jag att vår tvättmaskin kommer, att min skötväska anlänt till affären och så ska jag baka kolakakor till tisdagens träff. Förhoppningsvis blåser det mindre så vi kan ta med Bellan på en promenad!

Inga kommentarer: