Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

söndag 18 januari 2009

Den vilda jakten på badbaljan del 2

Nu har vi en badbalja! Den står på golvet innanför köksdörren och bara väntar på att få användas! Bellans mormor och morfar tog en sväng inom IKEA idag och köpte en. Imorrn ska den invigas!

Pyran och jag har sovit en hel massa i soffan ikväll. Vi däckade ganska omgående efter att gästerna åkt hemmåt. Ammade och somnade, Bellan två gånger om dessutom! Älskade unge :) Livet som småbarnsförälder är tuffare än vi trott, men jössös vad hon är värd det!
J och Bellan har gått och lagt sig och jag ska strax göra dem sällskap.

Amningshjärnan gjorde sig påmind idag, vi promenerade upp på stan för att gå en sväng på Åhléns och framförallt för att jag skulle köpa lite smått och gott för mitt presentkort på H&M. Väl uppe på stan upptäcker jag att jag lämnat presentkortet hemma! Det blev dock en sväng inom H&M ändå, bäst att passa på innan de söta byxorna jag sett tagit slut. Presentkortet får jag utnyttja någon annan gång :)

Inga kommentarer: