Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 12 januari 2009

Nu är den här!

Min skötväska:

Jo jag vet att bilden är lite mörk, men följ den här länken så finns en bättre bild, färgen heter "Lotus Lullaby". Följer man länken kan man också se hur den ser ut invändigt. Åh den är så fin och så bra! Precis lagom stor för att jag ska kunna bära både den och Bellan, lagom stor att svälja allt jag vill ha med och lite till! Det är en perfekt sån där väska som "ser mindre ut på utsidan än vad den är på insidan" som min syster uttryckte det (på ett ungefär i alla fall)!
Nu är Bellan hungrig, jag hör allt hur de talar om "mat" hon och J. Bäst att vara den lilla damen till lags. Sen ska jag slänga ihop kolakakor lite snabbt och sen är det sängen som hägrar.

Inga kommentarer: