Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 24 januari 2009

Vad gör..

..en trött småbarnsmamma kvart över tolv på natten när dottern somnat utan amning för en gång skull? Ja inte går hon själv och lägger sig inte! Nej hon sätter sig en stund framför datorn för att spana på potentiella kläder till dotterns dop. Jag hittade en så fin klänning som hade varit perfekt...om den bara gick att amma i! Attans också...jakten går vidare, fast bestämd att hitta en klänning som är både fin och praktisk!

Bellans dag har gått mellan ytterligheter, ena stunden har hon skrikit så tårarna sprutat eftersom hon var övertrött för att senare "skratta" glatt åt det mesta. Jag kan meddela B's mormor att barnbarnet fortsatte sova sedan vi kom hem...ungefär ända till 19:30!

Nu ska jag spana vidare efter klänningar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ina! Vad roligt att du hittat ända fram till min blogg! :) Håller också på att planera för dop, och känner alldeles för väl igen "...om den bara gick att amma i"-tänket! Varför görs det inte mer amningsvänliga "vanliga" kläder?
Hoppas ni får en trevlig dag! /Sofia

Ina sa...

Väldigt bra fråga Sofia! Jag är lite trött på att hela tiden behöva tänka "går den att amma i?" när jag ska köpa kläder nu...Lyxproblem för visso, men inte desto mindre irriterande :)