Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

söndag 25 januari 2009

En tidig söndagmorgon

Nu är det inte så tidigt längre, men Bellan vaknade vid halv sex och ville inte somna om. Vid sånna här tillfällen är jag glad att jag lärt mig att om man går upp och äter frukost och hon får amma efter en stund somnar hon vanligtvis om. Så även idag - fast maken rapporterar från sängen att hon inte riktigt kommer till ro, utan mest bara slumrar.

Jag har hunnit äta gröt, dricka lite kaffe och fått på soffan dess nytvättade klädsel. En ny maskin tvätt är i maskinen och den från gårdagen är vikt och sorterad. Bellan har massor av kläder och en låda i byrån räcker helt enkelt inte till längre! Dags att organisera om det hela idag.

Nu blir det en kopp te och sen funderar jag på om jag ska införskaffa tryckknappar eller magnetknappar till vår barnvagn. Jag måste justera den lite...

Jag lovar att det kommer komma fler inlägg med bilder, men Js gamla digitalkamera har dött och det är inte det lättaste att ta bra bilder med en mobiltelefon!

Inga kommentarer: