Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 24 april 2009

2/3..

..av den här lilla familjen är toktrötta och jag kan avslöja att den som jobbat idag inte är inkluderad! B har varit omöjlig idag när det gäller att sova, bara sovit kortare stunden omkring 30-50 minuter i sträck. Det står hon sig inte på, hon behöver runt två timmar på raken för att vara i sitt esse. Således har dagen varit lite tuff, med gnäll och en väldigt trött mamma.

Trots trötthet har vi haft jätteroligt idag! Mamma, systeryster, jag och B gjorde Askersund. Vi valde tapeter på pappas jobb, shoppade kläder (B fick två jättesöta rosa tights och en turkos t-shirt av mormor) och åt glass. Utflykter piggar upp vardagen!

Nu sover B sött i soffan bredvid mig, förhoppningsvis sover hon bra inatt så jag får sova bra också! Jag surfar, spanar på ishockey och ska strax dricka lite kaffe. Sen bär det strax av mot sängen.

Inga kommentarer: