Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 4 april 2009

Trots allt


Dagen har, trots trötta föräldrar och förkyld bebis, varit riktigt bra! Just nu snurrar dagens 3:e maskin med tvätt, jag håller på att grädda våfflor i mina föräldrars gamla våffeljärne och jag har fått städat lite här och där!

Våren gör mig glad och jag har energi som sällan skådats just nu (...annat var det för några timmar sedan...). Hade vi haft en liten gräsplätt hade jag hängt tvätten ute, nu fick det bli det näst, näst bästa; den hänger precis innanför balkongen (näst bästa är att ha den ute på balkongen).

Isabelle trotsar förkylningen och är riktigt pigg och glad mellan varven. Övar på att sitta i babysittern, som tur är har säkerhetsbälte och gnager på allt hon hittar.
Strax dags att tina upp hallonen och ta fram glassen till våfflorna!
Nu undrar jag bara; hur sjutton gör man rent ett våffeljärn?


Inga kommentarer: