Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 6 april 2009

Måndag

Efter att ha pratat med både vårdcentralen och en ssk på barnmottagningen på USÖ beslutades det att vi skulle komma ner så att en läkare fick undersöka Isabelle. Det visade sig att hon har en rejäl förkylning och öroninflammation i ena örat. Kåvepenin 3ggr/dag i 10 dagar blev resultatet. Annars är det att fortsätta med näsdroppar, snorsug, högläge och försöka amma så ofta skruttan vill och tillåter. Hålla koll på kisseriet och akta sig för spyro..Helt utmattad somnade hon i bilen på väg hem (efter ett rejält utbrott bevittnat av pappa J) och nu sover hon i vagnen på balkongen. Jag hoppas hon får sova en bra stund eftersom hon inte sovit mer än 50-60min sen hon klev upp i morse. Vårt stackars lilla hjärta!

Nu ska jag lägga mig en stund i soffan, min förkylning har inte riktigt brytit ut än, men jag är trött i hela kroppen, näsan är lite täppt och halsen kliar. Måtte vi alla bli friska snart!

Inga kommentarer: