Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

torsdag 23 april 2009

Föräldraträff, olyckor & barnvakt

Igår begav jag och Bellan oss till träffen med föräldragruppen för få information om hur man förebygger olyckor. Mycket visste vi, men annat hade jag inte alls tänkt på! Mycket nyttig information. Jag ser framför mig hur vi helt plötsligt kommer ha det väldigt kalt på bord och hur allt är fastsatt i väggen..något säger mig att B inte kommer vara den lugnaste bebisen när hon fått koll på hur man kryper och går!

B studsade som vanligt en stund i knät, men lyckades även somna fast det var andra bebisar närvarande. Det kan bero på att det bara var tre bebisar till och inte sju som det brukar.

Nu sover skruttan bredvid mig och vi har påbörjat vår utmaning att vara ensamma hemma på dagarna medan J jobbar en vecka. Det ska bli spännande och vansinnigt mysigt! Att J skulle jobba kom plötsligt och jag var tvungen att ordna regelrätt barnvakt för första gången på tisdag! Jag ska klippa mig och vill inte få jack i öronen eftersom att B har väldigt svårt att sitta stilla i knät en längre tid =D

Inga kommentarer: